piisu

Tankar. Drömmar. Livet.

20 cm snö?? Knappast..

Publicerad 2010-10-14 17:29:30 i Allmänt,

Don´t think so. Snarare 20ml vatten :p

Ja packa på me för snöstorm imoris tå ja for ti skola.. Gummistövlar och soft-shell jacko.. Varmt, torrt o skönt var e.. Men na snöstorm har e ju int viri.. Visst he har blåst som storm.. Men snön har int lämna kvar i alla fall.. Så na 20cm blir int e i Vasa än ida iaf...

For in ti centrum me Emmi ida. Ett impulsbeslut men bra så. Köpt en klänning till dimission som e i december :) gick för na vikor saan o dregla över sama klänning vi Aukia. O nu e den min :) VILA Toleena :)



Kom ungefär samtidigt på att ja har ingen aning om va ja ska äta ikväll.. Men vi cittari kom ja på en snilleblixt ;) Ja ska steik plätta. Så nu har ja precis äti plätta. Ja bruk ha fö kalld panno i börjani.. Men nu var e tvärtom.. Panno var fö varm i börjani o fö kall i sluti :p men god bleiv di :) o he lämna t.o.m. några till imoro :)

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-10-16 18:01:49

jättefin klänning! :)

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-10-17 15:51:39

Riktigt snygg klänning :D



Sv: Nej det har jag inte provat faktiskt :O jag trodde det skulel bli fel smak då men då måste jag testa det,tack!

Postat av: Emmi

Publicerad 2010-10-19 09:38:56

No hitta du en snyggan klänning no:)

Postat av: Maddi

Publicerad 2010-10-21 17:31:36

Goddamn va snygg den e! Ja måst få se den live, även om jag int får se den på dimission. :D

Postat av: totta

Publicerad 2010-10-25 13:00:30

den var SJUKT snygg!! no ska du väl ha dimissionskalas?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

25 höstar ung sjukskötare från Inkariket Lillby. Bosatt i Bosund, Finland. Bloggar om vardagens allmänna j*****heter, drömmar om framtiden och annat smått och gott.. Står i startgroparna för att bygga drömhuset med min sambo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela