piisu

Tankar. Drömmar. Livet.

Jisses

Publicerad 2010-10-13 16:59:01 i Allmänt,

Di har lova total snöslask till Vasa imoron :s en arma tur att ja har vinterringa på biln alltså ;) men imoron e ingen praktikdag utan imoron ere skoldag.. O av den "värre" sorten.. Nämligen lp-dag.. Tror e blir ti ta gummistövla imoron.. Mina Bagheras e nämligen ganska nött i tårna..

Trod ja sku klar me undan förkylninga.. Men.. nu e halsen sjuk :s nu ere tå.. ska ja lita på vetenskapen o hald me ti Strepsils o Finrexin eller ja ska tro på vår huskur me en "lämminkuppi".. märkväl.. ingen vanlig blå band lämmin kuppi utan en alkoholhaltig sådan.. Int världens godast men he borda ju iaf bränn bort de dumma virusen ;)


Undertäcknad och den bästa Maddi. Traktor precisions DM -05

Annat då. Den bästaste av alla Maddisar var hemma över helgen :D for tid i söndas o tänkt att ja e väl heim nagang en 10 tiin.. Hrmf.. Ja va heim 11 (a).. men vi had tydligen myki ti tala om.. Oså julpynta vi ju lite ;) O snart får vi träffas igen :) fö nu ere bara 5 vikor tills ha flyger ti Arlanda och Uppsala :) O ja kom precis på va ja ska ha för tulijaiset me mej.. Men he tänker int ja skriv jär.. fö den bästaste Maddi kan ju läsa dähär ;)

Kommentarer

Postat av: maddi

Publicerad 2010-10-13 17:59:17

Gooosh! Nu blev jag ju nyfiken som bara den! Men jag får väl fösök ti halld me å snällt vänt å sii va ja får. :P

Postat av: maddi

Publicerad 2010-10-13 18:00:07

btw, ja har fortfarand kvar dömdi skoa. Hadd på me döm ida tå ja åkt ti Uppsala. ;)

Postat av: Pia

Publicerad 2010-10-13 19:15:37

Ja har int kvar min.. Di e uppbränd tror ja..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

25 höstar ung sjukskötare från Inkariket Lillby. Bosatt i Bosund, Finland. Bloggar om vardagens allmänna j*****heter, drömmar om framtiden och annat smått och gott.. Står i startgroparna för att bygga drömhuset med min sambo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela