piisu

Tankar. Drömmar. Livet.

Lediga stunder

Publicerad 2011-02-22 17:00:46 i Allmänt,

Mina lediga stunder spenderas på min Sarah soffa från Sotka med sällskap av följande:



Nedtill: Påskduken ja pysslar på med. Tanken är att a ska vara klar ti påsk.. Men om e blir denhär påsken eller nästa...

Upptill: Gänget på SGH nu inne på säsong 5 =) men.. refererar till systers blogg.. Ja har bara till 5te säsongen =( så.. ja hoppas att säsong 6 finns för under 40€ ifall vi far ti Keskinens inom en snar framtid..




Påskduken..

Kommentarer

Postat av: storasyster

Publicerad 2011-02-23 07:41:49

Uuuh, där säger du något, Keskinens. Mittiallt far jag och Mikki v.11 tå ha har vinterledigt, kanski du hakar på tå?! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

25 höstar ung sjukskötare från Inkariket Lillby. Bosatt i Bosund, Finland. Bloggar om vardagens allmänna j*****heter, drömmar om framtiden och annat smått och gott.. Står i startgroparna för att bygga drömhuset med min sambo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela